Tomasz Szokal-Egierd

TS

Jestem praktykiem sprzedaży i praktykiem biznesu, absolwentem Centrum Szkoleń i Psychoedukacji Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, trenerem biznesu z licznymi certyfikatami. Od 18 lat w sprzedaży, a od 10 lat w szkoleniach doświadczam, jak ekscytujący i zmienny jest obszar komunikacji między ludźmi, jak coś, co było aktualne wczoraj, dzisiaj poszukuje nowej racji bytu.

Zdecydowane stawiam na praktyczną użyteczność zawodową i życiową ćwiczonych na szkoleniach narzędzi, mechanizmów, matryc, zachowań…Szkolę w żywy, ekspresyjny sposób. Prowokuję do pracy nad własną wyrazistością, wyjątkowością, nieszablonowością. Kolekcjonuję dowody na to, że świadomość i uważność sprzyja eliminowaniu złych nawyków, sprzyja wprowadzaniu korzystnych zmian.

Bywałem w szkoleniowej kuchni u znaczących postaci świata szkoleń: Christiny Hall, Roberta Diltsa, Stephena Gilligana, Hermanna Mullera-Walbrodta, Franka Farelly’ego. Tłumaczyłem filmy z Miltonem Ericksonem w roli głównej. Przetłumaczyłem książkę „Terapia prowokatywna”, a Frank Farelly mówił do mnie „sonny boy”. Tylko dla kogo i jakie to ma znaczenie? Podpieranie się wielkimi nazwiskami? Wszak każdy człowiek rysuje swoiście.

W wolnych i szybkich chwilach bawię się językiem – najczęściej własnym, czyli polskim. Choć przyjmuję również inne. Bywam ghost writerem w motywująco-rozwojowych biuletynach firmowych.

Pracowałem z LUDŹMI / dla LUDZI z takich firm:

ING Bank Śląski S.A., PZU Życie S.A., Bank Przemysłowo-Handlowy S.A., Bank Pekao S.A., Unilever Polska Sp. z o.o., Nutricia Polska Sp. z o.o., SCA Hygiene Products Sp. z o.o., Tyco Electronics Polska Sp. z o.o., Besam Polska Sp. z o.o., Allianz Polska Services Sp. z o.o., Osram Polska Sp. z o.o., Securitas Polska Sp. z o.o., Budimex Nieruchomości Sp. z o.o., Gladstone Polska Sp. z o.o., Tchibo Coffee Service Polska Sp. z o.o., Agencja Open, Carlson Wagonlit Polska Sp. z o.o., e-Center CWT Polska Sp. z o.o., Brand Support Sp. z o.o., Wydawnictwo Bauer Sp. kom., Deutsche Schule Sp. z o.o., E.P. Creatives, Katarina / Katiusza Szkoły Językowe, The ClearingHouse Polska sp. z o.o., Crossmarketing Venture Sp. z o.o., TMM Sp. z o.o., Kompania Piwowarska S.A., Stonewell Group Sp. z o.o., Sopro Polska Sp. z o.o., Alma Consulting Group Polska Sp. z o.o., Agencja Reklamowa BOOM, Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o., Dossche Sp. z o. o.

TENDENCYJNE OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ IN-COMPANY

  1. Bardzo na 10! (w sakli 1-10) Podobała mi się pozytywna energia prowadzenia szkolenia oraz umiejętność wciągnięcia uczestników.
  2. Mam Twoje materiały cały czas I muszę Ci napisać, że zdanie „w czym Twój komentarz ma mi pomóc?”  załatwiło osobę, która mnie wkurzała od dłuższego czasu.
  3. Zainspirowały mnie pytania osadzające w intencji.
  4. Sposób prowadzenia bardzo fajny, bezpośredni z bardzo wyrazistą komunikacją niewerbalną. Podoba mi się, jak mówisz całym swoim ciałem, dla mnie wtedy słowa są spójne z resztą przekazu i powodują zwiększenie zainteresowania.
  5. Przypomniałam sobie, co zaniedbałam w kole wartości, co stale spychałam na „ potem”. A to „potem” może nigdy nie nadejść, wiec po prostu zaczynam działać w tym obszarze.
  6. Jestem pod dużym wrażenie Twojej łatwości wydobywania ze słów dużej motywacji.
  7. Dowiedziałem się, a właściwie potwierdziłem, że jest wiele prostych dróg, recept, które sam mocno komplikuję, a czasem wystarczy PO CO? i to zacząłem stosować.
  8. Zrobiłam eksperyment w życiu prywatnym, zadając pytanie „ Co Twoje słowa mają mi dać?” Po drugiej stronie było duże zaskoczenie, zanim uzyskałam odpowiedź  I potwierdziłam, jak trudno w codzienności umieć obserwować, a nie oceniać….
  9. W skali 1-10 szkolenie oceniam na 10. Pierwszy raz byłam na takim szkoleniu i naprawdę byłam mile zaskoczona, ze było ciekawie, z humorem i bardzo aktywnie.