Harmonogram szkoleń otwartych 2015

Szkolenia otwarte często torują drogę do szkoleń in-company. Proszę dyskretnie pamiętać, że najczęściej operujemy w temacie skutecznej sprzedaży i zaawansowanych negocjacjach…

Temat szkolenia Data i miejsce Krótki opis  PDF
Energia i motywacja do działania 1-2 września (wtorek-środa) – Warszawa Najistotniejsze szkolenie, które proponuję i propaguję, ponieważ czasem warto wypalić się zawodowo, żeby móc rozpalić się w innym obszarze, w nowej jakości. Uniwersalne i osobiste narzędzia pracy z własną energią i motywacją do działania. Energia i motywacja_warsztat otwarty_VIA szkolenia
Sztuka sugestywnej prezentacji 10-11 września (czwartek-piątek) – Warszawa Ludzie na kilometr wyczuwają sztywne, mechaniczne sztuczki prezentacyjne. Dogmatycznie stawiam na świadomą naturalność i autentyczny, pełny kontakt z grupą. Zapraszam do pracy nad własnym, niepowtarzalnym rysem skutecznego prezentera. Sztuka sugestywnej prezentacji_warsztat otwarty_VIA szkolenia
Energia i motywacja do działania 8-9 października (czwartek-piątek) – Warszawa Najistotniejsze szkolenie, które proponuję i propaguję, ponieważ czasem warto wypalić się zawodowo, żeby móc rozpalić się w innym obszarze, w nowej jakości. Uniwersalne i osobiste narzędzia pracy z własną energią i motywacją do działania. Energia i motywacja_warsztat otwarty_VIA szkolenia
Sztuka sugestywnej prezentacji 20-21 października (wtorek-środa) – Warszawa Ludzie na kilometr wyczuwają sztywne, mechaniczne sztuczki prezentacyjne. Dogmatycznie stawiam na świadomą naturalność i autentyczny, pełny kontakt z grupą. Zapraszam do pracy nad własnym, niepowtarzalnym rysem skutecznego prezentera. Sztuka sugestywnej prezentacji_warsztat otwarty_VIA szkolenia

 

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE

  • Aktywna sprzedaż w warunkach stresu i silnej konkurencji

  • Sprzedaż konsultatywna / doradcza

  • Skuteczna sprzedaż telefoniczna

  • Kontakt z trudnym (wymuszającym) klientem

  • Nieszablonowa prezentacja sprzedażowa

SZKOLENIA MENADŻERSKIE

  • Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży

  • Trudne rozmowy – sensowna informacja zwrotna

  • Sztuka angażowania i motywowania ludzi

SZKOLENIA OBSŁUGOWE

  • Standardy profesjonalnej obsługi telefonicznej i bezpośredniej

  • Reklamacje i sytuacje trudne w obsłudze

SZKOLENIA DLA WSZYSTKICH

  • Praktyczne metody radzenia sobie ze stresem